Minder mail en een betere klantervaring! Een chatbot helpt.

chatbot-orange

Chatbots zijn altijd bereikbaar, ook als het kantoor gesloten is.
De bot geeft direct antwoord op de meest gestelde vragen. Bovendien is een chatbot laagdrempeliger dan mail en de telefoon. Het voorkomt daarmee dat je bezoek verliest.

Zo stimuleert een chatbot jouw business:

  • Verlaagt druk bij servicemedewerkers
  • Begeleidt klanten door de sales-funnel
  • Biedt concrete leadgeneratie
  • En helpt de klant te herkennen
  • Reduceert callcenter kosten
  • Inspireert bezoek bij hun keuze
  • Geeft inzicht in hun behoefte
  • Verzamelt feedback
  • Vergroot klantenservice
  • Voorkomt dat vragen blijven liggen

Chatbot Strategie Consult: spar 30 minuten met onze chatbot expert

Eddy is veel gevraagd als trainer en spreker bij o.a. Lectric, Emerce en Beeckesteijn.

Boek nu jouw gratis chatbot consult

eddy-boeve-fix
  • Ontdek of een chatbot geschikt is in jouw situatie
  • Welke chatbot past het beste bij jouw product of dienst
  • Zo snel kun je resultaat verwachten

Onmisbaar voor o.a. deze bedrijven:

oxxio-1Na implementatie van een chatbot zijn de zelfservice handelingen met 53% gestegen
Ditzo50% reductie van totaal aantal contacten per persoon door gebruik van de chat
tmobile-136 punten verbetering van de Net promotor Score door de verhoogde (chat)service

De klant wil het nu en direct

Een bot beantwoord aan de “instant satisfaction” behoefte: bezoekers willen nu praten, nu hun probleem opgelost zien. Het ondersteunt hun oriëntatieproces. Alleen al de directe beschikbaarheid van een chatbot geeft jouw bezoek vertrouwen. Bovendien willen bezoekers minder vaak bellen en steeds vaker zelf hun probleem oplossen.

 

Met relevantie en snelle service maak je het verschil

Een chattool is reactief, dus niet storend, alleen als er behoefte is aan hulp. Bezoekers kunnen tegelijkertijd vragen stellen, de vragen stapelen zich dus niet meer op! Een chatbot laat alleen informatie zien die op dat moment relevant is voor de bezoeker. En last but not least, de chatbot verhoogt de snelheid en service naar klanten!
Chatbot-Startersgids

Waar te beginnen? Bij de chatbot startersgids voor bedrijven.

  • Stap voor stap uitleg
  • Verschillen tussen chatbots
  • Hoe pas je het toe?
  • Zo maak je een chatbot

Download de gratis startersgids

By 2020 the average person will have more conversations a day with bots than they do with their spouse.

Gartner

Zij kozen voor Booming

  • logo-tui
  • Conrad-logo
  • Nuon-logo
  • HP

Ontrafel de chatbot abracadabra, Eddy helpt en inspireert je

Is een chatbot geschikt in jouw situatie? Vraag je je af welk type je nodig hebt?

Boek nu jouw gratis chatbot consult

eddy-boeve-fix
  • Ontdek goede chatbot cases in jouw branche
  • De beste chatbot toepassingen
  • Zoveel tijd kost het om in te richten