Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Top posities in de onbetaalde zoekresultaten van Google leveren een blijvende stroom van potentiële klanten op. Die topposities verkrijgen en optimaliseren vereist specifieke aandacht en kennis. Voorsprong is te bereiken door een gebalanceerde strategie en goed gecombineerde en gedoseerde activiteiten. Resultaten zijn te behalen maar vereisen wel commitment voor de lange termijn.

Het is tijd voor een gedegen SEO aanpak als je:

  • posities begint te verliezen
  • een nieuwe site gaat lanceren
  • je diensten gaat uitbreiden
  • last krijgt van (nieuwe) concurrent(en)
  • advertentiekosten de pan uit rijzen.

Er zijn altijd wel kansen te vinden, ook in de zwaarst beconcurreerde branches. Een SEO strategie moet ook passen bij jouw doelstellingen. Wil je zoveel mogelijk site bezoekers? Dan pak je dat anders aan dan als je een harde conversie en sales doelstelling hebt.

Denk toekomstgericht! Het is erg jammer, en kostbaar, als je je goede posities verliest na een update van Google.

Peter van der Graaf, Zoekmachine optimalisatie specialist

Bedrijven die jou voor gingen

  • logo-tui
  • logo-intrum
  • wtc.nl_.logo_
  • Rietveld

Bereken de ROI op jouw SEO-inspanning

Bepaal wat jouw SEO kansen zijn, in een gratis consult

Peter is veel gevraagd als spreker en trainer bij Emerce, Lectric en Beeckesteijn.

Boek nu jouw gratis SEO-consult

peter-van-der-graaf
  • Ontdek waarom jouw concurrent zo hoog staat
  • Wat jij moet doen om die positie ook te krijgen
  • En wat het kost om de concurrent te verslaan