booming-white

Hoe een nieuw platform 24x zo groot werd dankzij Inbound Marketing

Leggle, een initiatief van verzekeraar DAS, kreeg ruim 24 keer zoveel bezoekers en het aantal leads groeide van 1 per 3 dagen naar 5 per dag. Ontdek hoe Booming de traffic van deze start-up een enorme boost gaf en meer conversie, meer leads en meer business wist te realiseren. 

Download de Leggle Case Study

Ontdek hoe Leggle deze resultaten behaalde:
  • Hoe ze van nul naar 80.000 bezoekers per maand gingen vanuit organisch verkeer
  • In één jaar tijd gegroeid met ruim 24 keer zoveel bezoekers
  • En 15 keer zoveel conversie kreeg dankzij continue CRO-optimalisatie
  • In deze case leer je welke strategische stappen hebben geleid tot deze winst
leggle-cover

In een qua search zwaar concurrerende markt, moet je creatief zijn. Dankzij Booming hebben we nieuwe invalshoeken gevonden om consumenten aan te spreken én te overtuigen.

Norbert Zoet, Leggle

 

Weten met welke strategieën Leggle de business liet groeien?

Download de Leggle Case Study